onsdag 7 september 2011

Work work

Ojojoj, inte många timmar paus idag inte. Jag blir inte riktigt tokig på hur jag ska sätta ihop mobilen igen, det är en liten krets som måste återkopplas på ett myskosätt. Hursomhelst har jag sprungit runt som en idiot hela dagen och har nog en mild feber så jag är stekhet men känns onödigt att duscha eftersom jag måste gå till gymmet snart ändå. Och fan, nu inser jag att det spöregnar! Damn!!! Tror iaf jag måste jobba en massa nu innan jag åker. Inser att det är sjukt mycket utgifter som kommer komma och vore helt fantastiskt att ha lite kapital så man kan ta ut lite extra för att köpa ny dator och sånt där utan att röra tidigare sparade pengar. Får btw lägga ut en månads deposition och en månadshyra för hela september trots att jag bara kommer bo 10 dagar där och jag kunde inte heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar