fredag 30 september 2011

Spanskt telefonnummer+internet samt whatsapp

Förresten, nu har jag ett spanskt telefonnummer + internet i telefonen plus whatsapp som är en tjänst så du kan skicka gratis sms till folk med samma app. Rent teoretiskt är det väl egentligen som mail kanske men är ju ändå separat då man ju ofta får ointressanta mail medans sms oftast är något personligt från vänner även om företag alltmer använder sms-tjänster.

Hursomhelst, mina vänner som läser, om ni har en smartphone så installera gärna whatsapp (finns på iphone/android/blackberry) så kan vi ju messa gratis.

Också värt att jag har itnernet på telefonen, det är inte särskilt dyrt alls här. Typ som allt annat. Tror jag betalade 3€ eller något för ett kilo kycklinglårfilé idag (osmaksatt denna gång :)) fast då fanns det iofs ett ben med till min förvåning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar