torsdag 15 september 2011

Usch, ytterligare en seg förlust

Avslutade dagen med fetingförlust tyvärr. Tar det dock med lugn och ro, livet är rätt gött nu och jag känner mig rätt nöjd med det samtidigt som jag känner att jag spelade väldigt bra idag och höll en väldigt hög kvalité. Var tvungen att kolla lite snabbt, idag hade jag nämligen ÄNNU mer sinnessjuka stats än vad jag haft senaste månaderna. Jag kollade upp de absolut värsta dagarna i augusti och i juli och ingen av dom var ens i närheten av idag när det gäller wtsd och w$sd i kombination. Vinner man 48% av alla showdowns är det en seg dag. Vinner man 45% av alla showdowns är det typ helt galet. Förra månaden hade jag av 28-30 dagar 43% som absolut värst, och då såg jag ovanligt många showdowns.Idag vann jag 40%.

Aja, jag torskade totalt 5k idag, 1k igår men vann 2500x2 dagarna innan så allt är rätt lugnt liksom. Vore dock kul att med lite mer flyt. Kanske ska köra lite på propsajten och NL. Där går det ju oftast bra faktiskt. Aja, nu ska jag sova. Ska verkligen gå upp i rätt tid nu, råkade försova mig en timma eller så idag. Farligt att ha alarmet nära sängen liksom.

Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar