lördag 10 september 2011

Lördag och CSN-beslut

Hej bloggen. Jag måste förresten lösa mina mobiltelefon-situation rätt snart. Jag insåg nämligen att det ju är trevligt med endast en solladdare till den så länge det finns sol (!). Sen tänker jag ju även på er, mina älskare läsare, att ni ju vill ha bilder, and lots of them. Fick förresten mail om att jag fått CSN-beslut idag. Konstigt att jag får det just på en lördag? Aja, hursomhelst så fick jag allt jag ville, terminsavgift och skit så snart får jag en fet klumpsumma och ska man använda denna för att köpa en ny dator tro :D? Tror nog det. Sen tror jag att jag investerar resten i avanza zero och sätter en stoploss på 10%, hoppas att det går för övrigt. Annars får det väl bli premieobligationer eller nåt som Ove från solsidan :). Men men! Nu ska jag göra en blåbärscheesecake och sen ska jag städa som jag har tänkt gjort hela veckan. Peace with ease!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar