onsdag 7 september 2011

Eko-killen

Tog fram min gamla ericsson som har lite tröga knappar, T9, paj kamera men som annars fungrear utmärkt. Dock har jag ingen laddar till den. Men sen kom jag på! Jag har ju en freeloader hemma. Asvärt för den har bl a en gammal ericsson-laddare. Tyvärr har den dock inte micro eller mini-usb (som min htc) men man kan inte få allt :). Hursomhelst så kommer jag alltså ladda min mobil med solkraft och känna mig jävligt politiskt korrekt. Btw, det är ju sjukt underskattat ändå, det fungerar ju löjligt smidigt och snabbt och även om totala effekten inte lär vara så hög direkt så räcker det ju en del. Problemet är väl kanske mer att det är så billigt med el att alla små lösningar sparar typ 20 öre och känns ovärt. Aja, nu var det gym ja, typ 3 timmar försent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar