lördag 17 september 2011

Packning och garderobsfoto




Ska flytta ut en hel del shit imorgon. Är ju bara 9 dagar kvar tills jag åker så nu är det lite lättare att kunna veta vad för sorts kläder jag kan packa ner, vad jag ska ha med mig osv. Kommer ju dock bara få ner typ 1/5 av garderoben först och ska nog slänga/skänka bort en hel del, köpa mycket nytt och lägga unndan en del tills jullovet då jag antagligen åker hem så jag kan dra med mig 25 kg nya kläder. Eller om mina föräldrar hittar på. Oavsett får jag se till att ha det ordentligt sorterat om jag ska kunna hitta rätt flyttlådor sen och särskilt om jag om jag ska försöka förklara för mina föräldrar vad de ska ta med.

Så jag tänkte att jag skulle ta bilder på hela min garderob!! Har förresten tänkt göra det rätt länge. Oftast är det ju så att det alltid är något som man glömmer av. Typ så finns det vissa tröjor som jag tar på mig och så märker jag att den är lite kortare än andra och att det ser förjävligt ut om jag har typ halvbaggypants medans  om jag har typ chinos som är hyfsat höga går det lugnt. Eller så köper jag ett par byxor som kanske blivit för slappa och måste mer eller mindre ha skärp och har ju inte så löjligt många skärp att det inte passar. Nu känner jag mig lite löjligt för detta verkar superfåfängt trots att mina kläder senaste 2 åren har varit väl under par. Men nu ska det bli ändring på det!!! Stockholmsshoppingen var ett första steg där :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar