tisdag 13 september 2011

Mähh, stukad fot :(.

Var lite "sen" till matchen. Märkte verkligen att hösten var i vädret, det regnade och var kallt. Tänkte att det var gött att jogga dit och värma upp. Har en liten ryggsäck som passar perfekt om man inte behöver en hel träningsväska, den ser skön att springa med men jag glömmer av varje gång att den inte är det. Såg spårvagnen komma in och tänkte ta den mellan kungsport och valand och kände att det var gött att slippa regnet en stund samt skorna som hoppar från sida till sida i ryggsäcken. Då slinter jag och trampar snett, känner ganska omedelbart att matchen nog är körd. Börjar går och det känns lite bättre och får tejpning osv men sne när vi ska värma upp så känns det inte alls bra och jag avbryter uppvärmningen.

Det sög ju! Men jag har ju stukat mig typ 30 ggr eller mer och jag tror denna är rätt mild. Lite segt dock att haltandes gå hem från heden men är väl skönt att komma hem lite tidigare och tänkades att det kunde varit värre. Dessutom har jag min gudomliga cheesecake hemma som tar väl hand om mig :).

Nu ska jag vinna lite pengar hade jag tänkt! Kanske lite jersey shore sen, hihi :). Just det ja, jag måste köra lite hårdare på spanskan tror jag efter dagens failande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar