torsdag 8 september 2011

HEJ!!

Inget viktigt att rapportera. Joel var här en kortis, jag fick förresten min sleeptrackerpro tillbaka så nu ska jag sova bra igen :). Jag ska fan gå ner till 6h sömn igen. Det är värt, bara att jag har haft lite gånger där jag glömt av mig och sovit för länge hela tiden. Iofs, det gör egentligen inte så farligt mycket om man typ är nere på 6h sömn/dag i 2 månader, sen kommer av sig och kör 8h sömn per dag. Man har ju ändå sparat in 14 timmar per vecka, ca 9 veckor = 126h på två månader. Vann först lite cash på pokern, sen torskade jag. Packat lite skit, sorterat papper. Jag funderar förresten på hur mycket jag behöver spara på. Typ så funderar jag om jag nånsin kommer orka göra den där sista grejen i antikens historia som jag har kvar. Eller om jag verkligen kommer göra den där sista tentan i cellbiologi som jag failade för att jag inte hade köpt kårlegg vid tillfället (på den gamla goda tiden). Nåväl, nu blir det lite grind tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar