måndag 5 september 2011

Damn wiggaz! Klockan var 7:20, jag gick upp. Det är som ju faktiskt OK att gå upp tidigt men det innebär ju tider där man är ute typ 10 ifrån huset. Allt annat är mest deppigt. Typ som nu. Dennis pendlar tydligen 1.5 timma eller nåt i den stilen till Södertälje där hans robotik och mekatronik endast finns, och jag fick anpassa mig. Så hursomhelst sitter jag här, helt asseg och tänkte kolla Will Ferrells george bush-grej tills affärer och skit öppnar. Ska väl dock inte shoppa sådär supermycket egentligen. Borde väl egentligen inte spela någon roll men vi fick som sagt inga fakturor för kontoret under sommaren så nu har jag fått betala juli och augusti under en period på 7 dagar. Tror btw jag ändrar mig och köper en dator för 5500 sek innan resan. Vet inte om jag installerat något men netbooken jag har börjat bli segt och en dator som kostade typ 8500 sek gick ner massa i pris och det är rätt fetare med typ 12.5", 320 gb hd, 1.5kg och intel i5core än det här supersega. Började dock morgonen rätt tråkigt med att skriva och driva in en skuld. Jag måste i vissa fall bli elakare. Jag kände mig lite jobbigt att driva in en skuld som är 2,5 år gammal liksom. Borde ju vara tvärtom. Aja, det löser sig! Nu blir det som sagt will ferrell och hoppas jag vaknar tills dess. Känner mig orkeslös atm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar