tisdag 6 september 2011

Fylla flyttlådor!

Botten på flyttkartongen
Lägenheten är som sagt överfylld med stuff just nu och ska ju flytta ut en massa grejer så andra får plats. Hursomhelst så är jag lite av ett sorteringsfreak (ja, det är lite konstigt eftersom jag är semilat och halvstökig av mig) så jag gillar att sortera saker och sätta etiketter. Typ så har jag gjort ett index i förrådet så jag vet vart allt finns och så får jag göra även nu med böcker och skit eftersom det kommer vara ännu mer avlägset beläget i stora flyttkartonger på en vind i Bollebygd. Blir ju lättare om de behöver posta grejer. Hursomhelst så börjar vi med böckerna vi kan avvara. Kokböckerna och annat viktigt ska nämligen tillslut flyttas över!

Ska iaf fylla flyttlådor lite successivt så tar morsan med sig dom lite då och då så man kanske slipper att hyra flak och sånt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar