torsdag 22 september 2011

Its thursday, gotta get down on thursday

Ja, du hörde det! Drog en långlunch idag med Putte på bazar, hur ska han klara sig utan mig på kontoret? De har förresten fräschat upp kontoret rätt rejält nu sen gubbarna flyttade ut och kvinnorna flyttade in. Finns en trevlig lounge typ och allt är lite finare. Patrik har fått ett bättre rum och sitter nu med "normalt arbetande" folk och verkar rätt gött förutom att den löjligt trevliga personen jämte tyvärr har lite hygienproblem. Lite segt när man bara har en meter ifrån varandra men men!

Fick mitt nya headset idag, ska testa det på gymmet kanske. Tänkte fråga boysen om de ville komma förbi ikväll på film men Aron och dom har fått massa gratisbiljetter på liseberg och dit ska jag imorgon, jättetrevligt ska det bli.

Ska se till att lära mig lite spanska nu, måste få in det gött nu då helgen blir rätt busy med fest, urflyttning och packning för att sen åka kl 10 tror jag det var på måndag. TJIIING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar