fredag 9 september 2011

Friday morning

Åhh gud! Ibland får jag för mig att bara hålla mig uppe 1 timma till in absurdum. Igår var nog årets längsta natt, jag la mig 6. Började använda min sleeptracker och kom faktiskt upp gött kl 11:40. Jag har numera typ 13 alarm för att jag ska förstå att gå upp och inte snooza. Nää, 13 var en ganska stark överdrift :). Tre st på mobilen, ett på sleeptrackern och ett annat på solljuslampan, dvs fem. Börjar dagen med ytterligare städning/sortering. Ska väl fylla en jäkla flyttkartong till. Just det ja, inatt gick jag från hero to zero och förlorade typ "allt" jag vunnit i september och torskade 5k. Kollade tillbaka dock på augusti och vann 1.75 BB/100 på FL 5-6handed vilket iofs kan svänga på ett sample av 20k händer men det är ganska bra och jag tänkte nog bara köra FL 5-6handed ändå trots att jag egentligen är plus på omaha för månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar