onsdag 7 september 2011

Cutting losses och onsdagsmorgon

Yo people! Hoppas allt är gött. Jag slutade fokusera på den där jävla telefonen sen och spelade och vann 3000 pix ungefär, typ en halv. Tycker faktiskt det är ovanligt jobbigt att sitta och mecka med den och försöka få liv i skiten så jag kände att det är nog mycket bättre för mig egentligen om jag bara fokuserar på pokern worringfree nu i några dagar så har jag en förhoppningsvis ny telefon rätt snart. Tror dock som sagt inte att den är förlorad, jag orkar bara inte lägga energi på den just nu. Nu ska jag gymma, en veckas paus är inge bra! EDIT: Oj, verkar som min mobil sjunkt i pris ner till bara 3800 SEK och såg också att vad som ska vara världens bästa mobil just nu bara kostar 4200 SEK (Samsung galaxy S2). Min mobil släpptes visst också i september 2010 så över ett år gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar