söndag 4 september 2011

Satt mig lite i skiten kanske

Käkar lite frulle, tyvärr har jag ett problem jag bör lösa. Jag lyfte ju ut alla mina grejer ur kontoret den 28e innan jag åkte, städade och gjorde rent min bänk. Kvar fanns Patrik som ska byta rum och alla möbler vi köpt gemensamt. Tänkte att de kunde vara kvar i några dagar tills jag kom mer tillbaka men nu har tydligen Patrik sagt att vi ska ha borta skiten tills på måndag (PS: Tror det handlar om ett missförstånd som kanske var delvis mitt fel. Typ jag sa säkert att jag kommer hem på söndag, och att vi fixar det när jag kommer hem. Jag kommer ju dock först hem på måndag kväll och kan inte hjälpa att bära just nu.

Så måste ringa runt bland kontorsgubbarna och berätta om missförståndet och kolla hur vi ska lösa det där. Bara efter min frulle dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar