onsdag 14 september 2011

Ny kamera, nytt bluetoothheadset och snart en ny mobil!

Min nya telefon, en budget-android i väntan på fetare mobiler.

Såg att elgiganten hade billigaste galaxy gio även om man jämför online så tänkte köpa en sådan och ha ett kortis, den är ju så billig och känner som sagt att vänta lite med att köpa en deluxemobil nu, tror det kommer några nya funktioner snart som är mer värt. Bättre batteritid och en bra kamera hade ju varit en start egentligen. Inser nämligen att jag tror min 7000 kr desire HD är rätt körd tyvärr, den lär aldrig bli helt fin även om jag lyckas byta ut skärmen och skickar reparation. Jag var helt enkelt för ovarsam när jag skulle lossa på limmet inuti telefonen.


Hursomhelst, väl där så jag ett billigt grymt headset som verkar bra och dessutom såg jag denna kamera ovanför som hade bättre specs och var 150 kr billigare än den jag beställde inatt. Så nu har jag en liten och smidig digitalkamera också. Weyo! Här är två bilder från den! Borde det inte finnas någon form av mild blixt? Kändes som full blixt är för stark och ingen blixt var för mörk och så var det verkligen med min desire HD. Aja, så kan det gå.

Min mobil kom först till elgiganten imorgon iaf och hoppas att min nya dator kommer innan helgen. Tjing!

1 kommentar: