fredag 30 september 2011

Åhh gud (nummer två)

Åhh herregud. Först några stycken, sen kom Mariflor som var rätt söt och sen kom en helt fantastiskt vacker kvinna. Nästan lika vacker som min granne, haha. Ja hon var iaf helt fantastiskt. Först gick det bra, sen kände jag hur löjligt varmt det började bli. Sen kände jag att det gick sämre. Mycket sämre. De har ju mer eller mindre spärrat av hela skiten, så det finns ingenstans att gå. Så innan när man kunde göra en smooth promenad till någon annan i ett annat rum så funkar inte det alls längre. Så då går man upp och skriver här. Och nu hör jag min roommate ropa på mig. Fan, jag hatar att misslyckas. Jag tror inte ens jag har misslyckats särskilt kapitalt men så har det varit några gånger nu med nu två tjejer iår att jag känner att jag fått brainfreezes konstant som jag inte normalt sett får.

Nej nej, nu får jag gå ner igen och inte tänka på att jag ska upp om 5 timmar från och med nu, lol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar