måndag 19 september 2011

Fwd: Ny mobil och stuff

Ohh la la!
Ny mobil!!! Samsung galaxy mini
Ny pulsklocka!
Köpte nya mobilen precis. Blev en samsung galaxy mini. Är väl inte
direkt samma känslan av kvalité men jag antar att priset på 999 SEK
har med saken att göra. Hämtade även ut min nya pulsklocka, asvärt när
man tränar. Slipper också ett sånt där irriterande bröstband utan man
använder fingertopparna vilket borde vara nice. Eller så är det
irriterande eftersom man antagligen måste pausa sitt träningspass för
att stå still och ta pulsen istället för att bara kunna se det hela
tiden. Aja.

Bytte också CSN-utbetalningskonto på swedbank och fick vänta rätt
länge där. Varje gång man går in på ett swedbankkontor i stan så är
det alltid en viss typ av människor där. Undra varför de är just
överrepresenterade just där? Hmm klurigt.
Åhh förresten. Denna rätt gjrode jag igår! Glömde färsk timjan och
tänkte att jag skulle torka det. Sen tog jag timjanen, mortlade den
med lite parmesanost och gjorde en timjanpesto som jag drog över en
kycklingfilé och sen lite pasta med enkel ricotta-pastasås.
Hursomhelst så tänkte jag att jag skulle bli lite bättre på att lägga
upp mat och tycker den blev lite fin ändå :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar