söndag 25 september 2011

Åhh gudars

Wow, idag är man inte pigg direkt. Mår som man förtjänar antar jag. Det är som sagt farligt att typ ha obegränsad tillgång till sprit som när man är hemma. Det fula var att jag nästan låste in mig själv (och emma OCH alla reservnycklar igår). Gick hem, kom till dörren och insåg att jag inte hade nyckel. Tänkte tillbaka och funderade på om jag inte hade jacka med mig, det hade jag. Den är ju en sån där tunn semiinomhusjacka så känns lite waste att hänga in den i garderoben (snålis) men jag gick ändå tillbaka dit och där låg den på golvet, hade väl tappat den nånstans. I den fanns faktiskt nyckeln och kom tillslut in! Emma hade också glömt sin nyckel. Sen hittade jag inte mitt visa-kort på aslänge och blev väldigt nöjd när jag hittade den i en ficka på en hoodie jag hade på mig när jag handlade tidigare på dagen.

Festen var trevlig iaf! Massa trevliga människor kom och överraskade. Var dock några som jag trodde skulle komma som inte gjorde det vilket var lite tråkigt. Men men, nu ska jag packa in det sista hade jag tänkt och kanske käka på hello monkey om de har öppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar