måndag 26 september 2011

Flygplatsen i amsterdam och mellanlandning

Som titeln säger så sitter jag på Amsterdams flygplats och ska väl vänta här i 55 minuter till innan planet emot madrid avgår. Mamma körde mig till flygplatsen och pappa och Erik var där för att säga hejdå. Jag sa typ att jag hade löjligt mycket handbagage och var lite orolig att de skulle be mig ta med mindre (jag har en full sportväska och en gitarr) och Erik går fram till disken och säger typ

Erik: "Ska du inte checka in den här (pratar om sportväskan)?"
Göran: "Nää det är handbagage"
Erik: "Oj, ska du ha den som handbagage? Den är ju tung"
Göran: (Ser surt och säger:) "ja, det är handbagage"

Haha. Men de var iaf jättetrevliga och allt gick bra ändå. Har ju blivit av med en gitarr tidigare och det är alltid lite småbökigt att ta med den på flyget osv. Hoppas jag kan ta den med på planet på vägen ner också. Sjukt skumt förresten att jag inte fick ta med mig en extra resväska då planet var halvfyllt. Antar att Amsterdam-Madrid-flyget är smockat för annars blir jag fan sur.

Hursomhelst, här får man gratis internet i 2x30 minuter så det är nice! Så jäkla mycket drägligare att surfa än typ, sitta och halvdö på flygplatser. Funderar om jag ska supa till lite med lite billig bärs men jag är faktiskt inte särskilt sugen på öl alls ändå. Är lite orolig sen för alla de 3-4 bussbyten jag ska göra men förhoppningsvis går det ovanligt bra. Hoppas också att rummet inte är katastrof, jag har ju bara minibilder typ så har inte alltför mycket att gå på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar