lördag 3 september 2011

3 sep (bilder)

Polkagrisar med Mojitosmak var ju rätt tufft. Köpte dock en häxvrål och eftersom jag ändå gjort en hel del polkagrisar så blev jag överraskad över hur dålig kvalité dessa hade. För er som inte vet, polkagrisar görs bara av druvsocker, socker och vatten plus smakämnen som kokas upp så det är rätt sinnessjukt att betala 20 SEK för något på 60 g när ett kilo socker kostar typ en tia. Btw, jag gör de mest episka lakrits-polkagrisarna. Jag måste göra några innan jag åker. De är verkligen fenomenala.

Vore ju grymt awesome att någon gång vara med i riksdagen :).

Slottet! Dennis har tydligen varit högvakt förresten vilket ju är rätt coolt. Pratat med kugnen etc. De får ju prata där, det är ju inte som Towern i London.

Gillar lite storslagna byggnader!

Vet inte varför jag tog bild på just denna men wtf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar