fredag 16 september 2011

Ny dator och grej



Packar upp min nya netbook! Verkar som apple har revolutionerat även förpackningen. Minns när allt var fult och kartongigt och allt är mer slimmat och gött nu.




Testar webcamen! Oväntat bra kvalité!

Håller på och fixar med min nya dator. Den är riktigt jäkla fräsch. Den andas kvalité rätt igenom. Ska installera starcraft 2 snart och allt annat livsviktigt nu. Gomplayer, vlc, foxit reader, java, flash. Allt lite tråkigt som nästan borde vara förinstallerat. Sen holdem manager och allt sånt där. Webcamen var förresten mycket bra!! Tycker det ser riktigt värt ut. Fan va glad jag är. En annan sak som är fetare är i t ex det trådlösa. På HTPC-datorn har jag oftast 3, ibland 4 av 5 i signalstyrka. På notebooken har jag ofta 2-4 medans denna har jag 5 av 5. Kanske inte innebär bättre signalstyrka i praktiken men man kan ju hoppas. Fick dock tyvärr inte en ny mobil idag, den skulle komma i lager den 29e tydligen (de sa i onsdags att den skulle komma på torsdag förmiddag) så jag får köpa nån annanstans. Men men!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar