söndag 18 september 2011

Inflytt och ytterligare rensning


Mina föräldrar kom idag med massa skit. Morsan ska ju flytta in och har med sig sin egna skit. Samtidigt ska jag ju lägga undan min men har ju 8 dagar kvar i sverige nu så kan ju inte plocka bort allt. Hursomhelst, det är stört hur mycket skit hon har. Dessutom tycker jag det är konstigt hur folk inte verkar bry sig om fräschhet. Jag tycker det är nice att laga mat att allt är rent och snyggt. Tallrikarna ska inte ha massa repor och skit och vara 5 år gamla, glasen ska inte vara halvpaj etc etc. Mamma däremot verkar tycka annorlunda :). Vi har haft samma tallrikar nu i hela mitt liv och nu när hon ska bo här så tar hon med sig dom, köpa nya ffs!!

Så nu har jag en massa skit att passa in i ett kök som redan typ är fullt. Nåväl. Var uppe inatt och skrev lite olika blogginlägg. Känns som att det kanske är lite halvt pinsamt ibland när jag dricker men kanske är underhållande så det får ligga kvar. Det där om Richard Branson och skänka pengar var dock när jag började nyktra till för det var inte så konstigt, bara kanske lite cyniskt :).

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera