torsdag 15 september 2011

Bra start på dagen!

Seg som fan, redo för gymming. Gym tan laundry, GTL. Nää det blir bara ett G. Kanske iofs borde börja med T med.
Åhh fick en bra start på dagen. Jag kommer antagligen få betalt idag på en skuld som varit bland det mest långdragna och sega någonsin och sen så fick jag ett annat mail idag om de kunde skita i min kamera och bara skicka iväg datorn+musen jag har beställt. Det var precis vad jag hade tänkt ringa och fråga eftersom jag köpte en annan kamera ju! Det låter iofs inte som något fantastiskt men när jag beställde något annat från pixmania och jag bara ville bli av med 1 av 4 grejer i en beställning så fick jag vänta typ 1v på leverans, sen sa dom att jag skulle vägra ta emot hela paketet och sedan beställa allt igen. Det tog typ 3 veckor innan jag fick betalt och trots att jag ringde innan varorna faktiskt blev skickade kunde de inte ändra ordern i sitt system.

Sen vaknade jag upp i tid med! Bara bra grejer. Känner mig kanske inte sådär pigg idag men det kommer ju som sagt alltid efter lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar