torsdag 29 september 2011

(Bilder 16-17 st i bra kvalité!)


Jag gillar verkligen inte att spela inför folk, eller ahh, iaf inte när det inte är typ bestämt vad jag ska spela. Men de verkligen tvingade mig. Alltså, på ett trevligt sätt men svårt att säga nej :). Vi körde lite buena vista socialclub och Gonzalo drog en bandurian, en sån där minigitarr i ukelele-style.

Kanske lite överflöd att ta med dåliga bilder när jag laddar upp hela 17 st.

Fabrizio och en väldigt sjysst snubbe som tydligen breakdancade och höll på.

Gör en awkward pose. Mariflor och min ena roomie Pablo.

Påminn mig att köpa en tröja som INTE är för kort.


Ser ni vilken favoriten är eller? Grymt vacker.


Jag är fortfarande osäker på vad hon vill med mig. Kanske verkar som hon är kär eller något med alla bilder men det tror jag itne är fallet.




De tre musketörerna. Pablo, Gonzalo and Carlos!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar