söndag 11 september 2011

Kalas i bollebygd

Min bror Erik fyllde nyligen år och pappa fyller år imorgon. De har bjudit ovanligt många för ett litet kalas, moster, faster, mormor. Fick skjuts med från göteborg och är hemma och jag är rätt bakis och seg. Vet inte riktigt varför men inatt fick jag för mig att slå årsrekord i vara uppe längre och somnade halv åtta. Jag är helt dum i huvudet. Tog en paus och drog fram en sån där shiatsu-dyna och tog lite massage efter kaffet. Asvärt. Btw, jag ska få låna mina föräldrars digitalkamera nu fram tills jag åker så istället för att inte få några bilder alls så kanske ni får se lite ovanligt bra bilder nu sista veckorna! Ska iofs ta och köpa ny mobil ganska omedelbums nästa vecka. Tror jag ska köpa en löjligt billig jävel för det känns som att mobilerna bör vara rejält feta just nästa år. Det har jag iofs ingen egentlig fog för, det bara känns som det borde komma nåt nytt som inte finns just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar