torsdag 8 september 2011

Åhh nej, boende var visst inte löst :(

Jag är ju jävligt synkad med emails osv nuförtiden. Jag läser och svarar på dom snabbt, för det var tvunget i branschen jag jobbade innan, snabba svar uppskattas och det blir mindre av en hög. Idag var dock första gången jag missade ett email. Jag måste ha läst ett email på telefonen eller något för tydligen så hyrde de ut mitt rum för några dagar sen. Det var skitkonstigt, vi skrev typ 3-4 mail tillbaka och 5 timmar efter så skrev jag att jag ville ha det och behövde bankdetails för att flytta över och nu så är rummet uthyrt :(. Detta sätter mig ju i skiten rätt rejält tyvär, fan va irriterande :(. Jag får se det ifrån den ljusa sidan, nu behöver jag iaf inte hyra ett rum i 1 år som eventuellt suger då man bara fått se 1-2 löjligt odetaljerade bilder. Men men! På den positiva sidan så vann jag ungefär 3800 SEK igår! Har ju bara spelat poker fyra dagar i september men plus är plus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar