fredag 9 september 2011

Mobilfixeri, update!

Tänkte köra en liten uppdatering om min mobil som jag lyckades paja. Jag öppnade upp skiten igen och såg nog vad jag gjorde fel. Dock så verkar det som nu har det gått ifrån att jag lyckades paja det yttre glaset (medans det inre var intakt) medans nu är det tvärtom. Men nu såg jag nog vad jag gjorde fel och nu startar den iaf och saker och ting sitter bra igen. Dock har jag ju redan pajat en viss grej så även om jag skulle få för mig att lägga in typ 700 kr till och köpa en ny innerskärm så kanske det kommer se rätt halvskabb ut ändå. Sen kanske jag råkar göra något dumt igen :). Hursomhelst, vad som är bra är iaf att jag kan kopiera alla bilder ifrån stockholmsresan och sånt där. Kanske också kan dra en fil med kontakterna och nummer om jag nu hittar den. Jag tror jag skiter i försöka laga den själv och lägger tid på pokern istället. Skulle jag faktistk hållt mig borta från just HU där jag var running sick så skulle jag fan haft en bra månadslön tror att det var en riktigt riktigt dålig månad resultatmässigt. Att jag aldrig lär mig. Men jag plussade iaf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar