lördag 17 september 2011

Håkan Hellström och grejer

Tja bloggen! Jag gick med Emmahemma och kollade in håkan på liseberg. Har inte velat gå dit på senare tid, påminnt om skit så har inte varit där på typ 1,5 år eller nåt. Det var iaf nice, jag lärde Emma hur man knödde sig fram genom en folkmassa, det är iaf aslätt om man inte skäms för sig. Sen var linus, matilda och hanna där och tog en öl med dom på Bar Taube.

Sen träffade lite random människor och var med dom på lilla london. Var lite folk där, satt mest och pratade med flickvänsgänget och det var en väldigt snygg tjej där och hon gav mig värsta komplimangen! Minns inte senaste gången någon tyckte jag var snygg och sa det, undrar hur ofta det händer andra? Aja, sen skulle de dra till majorna och festa lite innan de gick ut och frågade om vi ville hänga med men orkade inte dra med för jag ska ut på riktigt imorgon hade jag tänkt och jag kanske ändå måste upp och packa och bära undan skit inför flytten.

Åhh förresten! Nu har jag fixat boende, jag ska bo med två spanjorer som också pluggar arkitektur och det verkar rätt awesome. Lägger nog upp bilder och detaljer imorgon tror jag. Förresten är min nya dator fruktansvärt awesome :D:D:D:D:D. Jag älskar den redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar