torsdag 15 september 2011

Katrin Sundberg (?) och tips från coachen


Gymmade lite nu, drog lite thaimat framför tvn, parlamentet är på! Hon Katrin Sundberg är med, det var hon som var med i melodifestivalen och med den där killen som var rätt halvtråkig, han sa typ "ja men hon verkar ju jättebra" och då svarade hon alltid på det med något negativt typ "jättebra ja. PÅ att vara dålig.".

Aja, först tänkte jag basha henne eftersom hon var supertråkig men sen tänkte jag att det är lite hemskt att dissa folk som misslyckas när de inte gjort sitt bästa. Erkänn sentimental jag är! Lycka bättre till nästa gång. Nä, så positiv är jag inte. Lite skärpning tack. Märker ni att jag är schizofren och att jag har fler sidor som talar med varandra?

Hursomhelst. Efter att ha sett parlamentet några gånger och framförallt ha sett det där klippet med Björn Gustavsson så har det blivit tydligt att de själva får välja sina "tips från coachen". Detta faktum förstör ju hela det segmentet. Det ska ju vara spontant men det blir det ju uppenbarligen inte. Det gör det ju hela extremt märkligt när de säger något skittråkigt. Typ så var en av hennes "tips" att "var en robot". Då gjorde hon världens tråkigaste robotimitation och sa bara "Det är bra", "Det är mycket bra". Sen gick det vidare med "du får en allergisk attack" där hon bara började klia sig. Han frågade "är det bra?" och hon sa "nej, det är det inte. Jag har nog fått nån allergiattack". Sen var det inget mer med det.

Nåväl. Det sög iaf. Förlorade 1-2k på pokern idag igen, jag tänkte att jag skulle förändra lite shit bara för att tänka på annat. Spelar bra men orkar inte torska så mycket just nu, jag känner mig i lågvarians-mode.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar