tisdag 27 december 2011

Vinner lite gött :D

Asbilligt på elgiganten nu!

Pokerdecember började ju segt, sen gjorde jag en overklig comeback och tappade sen lite så jag låg plus en del fast inte supermycket. Idag fick jag dock superflyt och satte nog kvartalsbästa och nu är läget rätt gött :D. Ska nog ta ut lite av pengarna ifrån idag och äta ute en del, har lite planer med folk imorgon kväll som ska bli kul men måste verkligen plugga lite nu på dagen innan.

Förresten så köpte jag igår ett trådlöst tangentbord+mus-set på elgiganten för 149 sek (org pris; 299 kr) som jag för övrigt är väldigt nöjd med. Ska nog ta en bild på min nya setup nu men jag använder basically min bärbara dator som endast datorkraft och kopplar in en 24"-are som skärm och dessa ovan för att styra. Funkar skitbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar