måndag 26 december 2011

Igår och idag

Idag mår man som man förtjänar. Mest legat i sängen.

Kom till Maxs syrra igår och det var massa nya folk men även en gammal räv som jag läste retorik med som för övrigt heter Rikard. Han är lite kul och har en väldigt egen stil och personlighet vilket är lite skönt. Vi började ganska snabbt därefter med att en dryckeslek som var lite kul. Det kändes lite som de där sångerna vi hade på "provsittningen" på stats, kanske lite löjligt först men sen blir det tillslut ändå nice. Förresten måste jag hitta ett bra ölspel som INTE är baserat på klunkar och skit, det är ju helt värdelöst. Det är ju så otroligt ogött att skynda i sig 5 klunkar av något och folk fuskar ändå bara med vad som anses som en klunk och dricker man något med kolsyra blir det ogött osv. Det borde vara fasta mått, typ ett shotglas. Haha, märker att jag tänker lite väl mycket på det. Hursomhelst så ledde detta till att jag kanske drack lite mer än vad jag borde.

Sen skulle vi till villafesten och HALVA vårat gäng på 9 pers kom in men sen släppte de inträdet för alla då det var fullt. Rätt otur men vad kunde vi göra?

Då ringde en kompis som sa att ritz var ganska nice och vi gick dit. Pratade med några tjejer och sen kom det fram att hon jobbade som spanska-lärare och jag försökte prata spanska men det går liksom relativt långsamt ofta när jag funderar på böjningar och skit och det blev riktigt fail, haha. Nåväl.

Det var iaf kul men inte bra att dricka så mycket, minns inte allt och då är det något som är fel. Btw, har massa bilder jag ska lägga upp sen på random saker. Nu kollar jag och morsan på en ny serie, Malerie Peers eller nåt på ettan, verkar väl sisådär så det är väl därför jag sitter och skriver här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar