tisdag 13 december 2011

Nya kläder från tailorstore samt ny grej

 
Skrev ut lite kvällscheman.
Hej! På skolan kan man skriva ut syperbilligt så jag tänkte att jag skulle utnyttja det lite och skriva ut lite såna här minischeman som jag skissade upp igår. Känns rätt realistiskt att skriva 18:00-23:30 för vet ju själv att jag behöver lite tid att chillaxa efter skolan. Tänkte fylla i denna varje dag så jag får lite struktur igen.
Yeay, fick mina skjortor!
Idag fick jag äntligen mina måttsydda skjortor ifrån tailorstore! Skjortorna passar perfekt även om jag är lite osäker på designvalet (känns lite mer präst-aktigt än vad jag först trodde ena skulle bli) men beställde chinos för första gången och de var alldeles för korta. Hoppas att jag kan få pengarna tillbaka för det där, annars rätt surt att lägga 500 kr eller vad det var för något smo itne passar. Eller vafan, kan väl ha dom som shorts vetja.

Och chinos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar