torsdag 1 december 2011

Billig jäkla surfplatta!

Visste inte riktigt att det fanns så löjligt billiga surfplattor, men denna kan man få loss för 1300 pix och fanns några som var så långt ner i pris som 700-900 sek. Det gör ju det hela mer acceptabelt då surfplattan verkligen inte fyller ett superstort behov (en ipad är t ex jävligt svår att försvara för 5 lax) men för en tusenlapp kan det vara gött att ha. Personligen så vill jag mest använda en för att surfa med medans jag kollar på film osv. Det hade varit rätt gött faktiskt. Vissa billiga har tom 3g fast det blir nog kanske itne aktuellt när jag väl tänker på det. För man måste väl ha ett abonnemang för varje enhet?

De billigaste verkar ligga runt 4 gb minne, det går ju fett bort. Iofs, de kanske har minneskortläsare. Det hade dom visst! Då är det ju ok. Kanske investerar i ett 32gb-minneskort snart då. Kostar 54$ från focalprice som billigast. Hmm

Men jag tror jag avvaktar ett köp tills lite längre fram i tiden som allt annat teknikrelaterat just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar