onsdag 21 december 2011

Mitt startrek-namn och dylikt.

Tycker egentligen illa om att göra massa test osv, inte för att jag inte hade varit nyfiken över resultatet utan pga att det alltid baseras på så himla få frågor att alla sorts resultat blir inkonsekvent. Fan va jag älskar det IQ-testet jag gjorde som tog typ 50 minuter och fick en 16 sidors analys av min intelligens med rekommenderade yrken osv. Hursomhelst, alla facebooktest är ju piss.

Men så såg jag en grej som jag tyckte var lite roligare!

‎1. Your real name: Goran Carl Lennart Heintz
2. Your indian name (favorite color and favorite animal): Azure Cat
3. Your soap opera name (middle name and street you live on): Carl Plaza del parador
4. Your Star Trek name (first 3 letters of last name, first 2 of middle name, first 2 of first, last 3 of last): 

Heicagontz
5. Superhero name (color of your shirt and first item to your right): White Wall
6. Goth name (black and name of one of your pets): Black Kosmos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar