fredag 16 december 2011

Julplaner osv

Helgött att det är fredag igen, snart bär det av till sverige vilket som sagt ska bli underbart. Kommer på vkvällen den 22a, sover i gbg, julshoppar den 23e och bakar och göra lite annat i Bollebygd tills julafton då vi åker till mormor som vanligt på guldheden. Väl innan jul har tomten redan varit snäll emot mig och ge lite tur, ska försöka kolla om jag kan göra mina egna julklappar men är ju inte hemma så många dagar innan jul så vi får se.

Tror jul blir en skön mix av att ha kul och träffa folk, räkna matte, lära mig spanska och ta tag i en del bizznezz som jag gör enklast i sverige.

Men ikväll blir det chillax som de flesta fredagar då jag alltid är lika seg efter en hel skolvecka. Tänkte skriva om en liten intressant sak som hände idag i skolan men jag tar det nog lite senare. Men nu ska jag laga något gött, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar