torsdag 8 december 2011

Paniken är över på fredag natt


650 kr för gymhörlurar med inbyggd mp3-spelare är nog en bra investering.
Hej hej. Just nu har jag mestadels konstverks-uppgiften på huvudet. Den ska vara inlämnad imorgon men enligt uni-hemsidas-grejen så ska den vara inlämnad 11:55 PM så vi har även imorgon kväll på oss, gött är det. Men alla inlägg lär handla om det så ni kanske vill ta en paus tills efter fredag då det blir annat på huvudet.

Är för övrigt helgdag idag igen så ingen skola men min sömn förstördes tyvärr av gitarrspel och hög volym inatt så känner mig inte superpigg just nu. Hade varit gött att springa till gymmet för att få lite ny energi men det blir ju klurigt med att det stänger om 20 minuter. På tal om gymmet, jag tror jag någon gång ska köpa någon typ av träningsmp3-spelare då min nuvarande setup ändå lämnar rätt mycket att önska även om den är mycket bättre än bara att köra en ipod. En sån här t ex för 650 SEK. Problemet är ju bara att det ju gäller att de sitter gött också, något som man ju bara måste testa. Buuu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar