söndag 4 december 2011

Sverigedemokraterna har infiltrerat DN?

http://www.dn.se/nyheter/sverige/livet-med-for-lite-pengar

Fick precis denna artikeln skickad till mig. Tycker iofs det verkar fruktansvärt orimligt med så höga bidrag etc etc men eftersom artikeln angränsar väldigt nära till rasism väljer jag att inte fokusera på bidragsdelen av denna utan huruvida SD verkar ha infiltrerat DN. Jag vet inte om det har med att jag läste denna artikel innan jag ätit frukost men för mig verkar den

1) Ovanligt dåligt skriven
2) Bara försöka mata ut massa saker som gör att man tappar sympatin gång på gång och gör det inte ens särskilt diskret. De tre tydliga exemplen är ju först iphonen, hyran på 6000 sek och sen kommentaren att hon inte vill jobba för att hon har barn.

Kommentera gärna om ni har några funderingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar