lördag 3 december 2011

Kreativitet i wrestling och lite sånt


Hahaha kolla "the most illegal move in history of wrestingling". Helt hilarious.


Idag sov jag typ 11 timmar. Inte bra. Jag är lite småförkyld dock så jag intalar mig själv att det är acceptabelt. Ladda till ett nytt dubbelalarm på helger när sova över är i högriskzonen. Vore nog kul att åka in till madrid ikväll, tänkte försöka räkna lite matte nu men också spana in lite iron chef innan.

Tyvärr började pokerdecember helt katastrofalt igår, en av de sämsta dagarna på riktigt länge. Backade dryga 5000 kr på rätt låga nivåer är jag rädd. November slutade faktiskt på jättelite plus men jag har bestämt mig nu att jag ska safe:a varje månad så blir fan världens största rulle för att spela 1/2 och 2/4 nu tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar