söndag 25 december 2011

God jul osv

Hej! God jul på er. Jag har chillat lite med bloggen i några dagar, jag tänkte nog börja skriva igen imorgon. Det är iaf gött att komma hem till Sverige och en mysig jul igår i bollebygd och senare hos mormor. Fick superfina presenter, antagligen lite för fina presenter. Mest en iriver ebok-läsare, en deluxe rakapparat (de två jag hade tidigare är för klena) och pengar men en del övrigt skoj med. Ska få mina läsglasögon med nya glas och lite sånt.

Hursomhelst så ska jag antagligen ut och göra Villafesten ikväll men först en lite sväng till bjoeljoel och en tripp förbi stan och mellandagsrean. Osäker på om jag ska köpa något dock, glömde mitt kort med mest pengar i kavajen i Bollebygd och spelar ju ingen roll om jag gör en överföring för den kommer ju inte aktualiseras förrens imorgon ändå.

Så bilder och skit kommer snart, var inte oroliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar