torsdag 22 december 2011

Flygplan osv

Vad som däremot inte har förändrats på mina senare år är hatet till små barn och skrik. Jag vet inte riktigt lösningen på det men jag antar att vi borde visa vårat hat emot mammor som reser, något jag säger lika ungefär lika oseriöst som seriöst. Det är skitirriterande. Verkligen löjligt jobbigt. 

Fick löjligt gott vin dock på flyget, jag älskar verkligen chilienskt vin, ofta när jag reagerar på att något är ovanligt gött så är det just chilienskt. Chilenskt? Chilenskt är nog rätt. Aja, hursomhelst så drog jag en extra när de andra som satt jämte mig gjorde det och sen drog personen en tredje flaska och jag frågade mig själv om jag kunde med och fråga efter min tredje, I did not.

Som sagt så borde fler människor köpa bluetooth-headset än vad som har det. Satan va gött det är att slippa vara kopplad via sladd. Nu har jag listat ut hur man trycker för att switcha mellan att låta telefonen strömma musik och datorn så nu slipper jag byta mellan två olika enheter :). Lyssnade lite gött på filip och fredriks podcast och kanske blir lite carneval nu. Det var överflödlig information, dags att sluta alltså. Tjiiiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar