torsdag 29 december 2011

Eboksläsaren och indiskt!

Det har blivit mycket indiskt här. Tog en lunch med Fredde-fisk som ska på pubquiz sen och hade det gött. Dock har det visst blivit lite dyrare, 110 kr kostade kalaset men naanbrödet är värt varenda krona extra ändå. Ovanligt frasigt och gott, var den indiska Mahrani eller nåt i den stilen vid järntorget. Hämtade upp min ebokläsare som varit hos en bekant och nu försöker jag fortsätta med att lära mig vad jag kan göra. Man kan tydligen ladda ner dagens industri och föra över den vilket funkar mycket väl. Dock funderar juag lite på vart man kan skaffa bra eböcker ifrån, helst gratis :). PDF är som sagt ett pissigt format för ebokläsare då alla sidor har en fixerad storlek så jag tror att jag kan gå till biblioteket och låna böcker på obegränsad tid där, de har epub och då den ju inte har nätverk eller internet borde det vara svårt att bara låna ut något i t ex 30 dagar. Hmm... Vi fixar något bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar