lördag 31 december 2011

Gott nytt år och skit!

(Här la jag upp lite bilder btw på när jag var på Hello monkey för 2 dagar sen!)

Gott nytt år folk! Som vanligt vid denna tid tänkte jag skriva om att jag tycker nyår är rätt gött, inte för att själva kvällen brukar bli helt fantastisk utan ofta istället rätt antiklima(k)tisk, utan för att det känns skönt med någon sorts mental omställning inför ett nytt år där man går igenom vad som är viktigt för än och lägger upp nya planer. Det är självklart ingenting som man måste göra just den 31a december utan funkar lika självklart närsomhelst men det blir mer påtagligt nu.

Ska fundera lite över lite nyårslöften, gärna konkreta sådana med. Har en lång tågtur till Borås på 1.10 min som  jag kan fundera lite på. Det är där jag kommer fira nyår ikväll iaf. Gott nytt år på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar