måndag 1 augusti 2011

Indoor walking och helvete

Kom precis ifrån indoorwalking. Är lite snuvig och känt mig varm hela dagen, funderar om jag har något tiondelsinfluensa. Hursomhelst så damn chizzle in tha dizzle with a stick (yeah, thats right!) så rann svetten. Jag har inte kommit fram till om det är äckligt eller typ semihett att säga så? Det beror ju uppenbarligen på om man tycker jag är snygg eller inte, men framförallt beror det väl på i vilket tillfälle svetten rinner. Har man vanliga kläder är det väl ganska äckligt medans på ett träningspass så är det manligt :P?

Fan vilken ointressant fundering. Jag måste avsluta den och gå vidare.


Dagens poker
Idag jobbade jag 3 timmar, det gick helt sinnessjukt dåligt och jag torskade väl 4500 kr på 3/6 och det var sämsta dagen på 1,5 månad. Fanns nada jag kunde göra, jag var över 85% favorit i 15-20 medel-stora potter som jag förlorade här är mina senaste dagsresultat, som ni ser är det inte särskilt kul läsning
-4,183
-2,517
(3 dagars paus)
-496
-1,281
+349
(idag= -4500ish)

Rätt tråkigt men jag har inte spelat jättehögt och spelat iaf 9 av 10 så nästan mitt allra bästa
 så enda jag kan göra är att gå ner ytterligare. Riktigt tråkigt tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar