måndag 8 augusti 2011

Färdiga

Enda som förstör min utsikt
Så! Nu är jag klar med tentan. Tyckte det var rätt bra frågor och jag mindes rätt väl. Kanske tom får VG! Kanske förvirrade en grej litegranna men jag tror jag skrev rätt mycket bra ändå som vissa andra svar jag sett inte tog med så det bör vara lugnt. Jag ser denna tentan som rätt klar nu iaf.

Tänkte att jag ska ta lite mer bilder, gärna utan mina händer i botten kanske, jag borde nog aktivera röstaktivering förresten. Nya versionen av kameranprogramvaran tar skarpa bilder (var lite semikass autofokus i början) men det är en liten plupp som man ska trycka på och eftersom mobiler ju inte är så stora så skakar man ju till den när man puttar på den liksom. Hursomhelst, detta är det enda som förstör min rätt fina utsikt över den annars rätt fina innerstaden. Göteborgs energi, fast nu ifrån gatunivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar