fredag 26 augusti 2011

Haha dålig diss och kontorsöl

Mindes att de skulle ha kontorsöl och grejer idag på kontoret. De håller på att måla om och grejar. Ska även måla om vårat rum och jag påmindes att vi kanske borde städat lite oftare :D. Hursomhelst så köpte jag lite lunch och så kom jag tillbaka, och de bjöd på öl! Ännu bättre ju :). De nya som jobbar där verkar iaf väldigt trevliga men blir ju mest bara flyktiga konversationer och sådär. Dock en väldigt trevlig chef! Jag drog visst en sämre kommentar kanske.

Så spelade jag lite musik och så kom en Hirasawa-låt på och så frågade hon vad det var och så sa jag att det var hon och att hon ju spelade nyligen på kulturkalaset. Då sa hon att hon bara såg soundtrack och mustasch. Då sa jag typ "ahh mustasch var inte så bra har jag hört, eller?" och då kom svaret "Ralph är min bror". Haha. Sen sa hon att det ju inte blir samma sak på festivalspelningar och jag kände mig lite dum, inte så farligt dock :).

Sen vann jag typ 2 papp, gick hem, vilade lite och nu ska jag antagligen ta lite öl ute. Dricker lite fake-mojito innan bara. TJing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar