tisdag 9 augusti 2011

Middag och whiskey

Middag igår! Mycket trevligt. Trevlig granne och trevlig kusin till granne. Själv kände jag att jag gjorde ett betydligt svagare intryck, jag kände mig väldigt intetsägande och det var nog första gången nånsin som jag kände mig lite ointelligent. Inte så jättefarligt att tro att Manila är singapores huvudstad trots att jag egentligen visste att det var Filippinernas och såna kommentarer men kände mig rent allmänt rätt off i huvudet.

Jag har funderat det när jag ska laga mat med. Jag älskar ju det och det är grymt trevligt att äta tillsammans med folk och man borde göra det oftare men jag märker att jag stressar upp mig av nån anledning innan maten är klar, är antagligen rätt dålig på multitaska. Detta trots att nästan allt var klart. Och sjukt osmooth att fråga om folks allergier för övrigt.

Hursomhelst fick jag spana in en kortis på hur andra i lägenheten bor och insåg att jag verkligen borde överlåta min inredning till andra människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar