tisdag 23 augusti 2011

Yeay, ny skärm :P

Haha, på tal om att skjuta på inköp osv så är min mobilskärm ett tydligt exempel. Köper liksom en mobil för 7000 pix och så går skärmen sönder och alla klagar på att den är paj. Så vet jag att jag ska köpa en ny och att det kostar runt 700 sek och ändå tar det 3 månader tror jag innan jag beställer en. Men nu! Nu har jag gjort det :).

Finns tydligen två skärmar, en inre och en yttre. Att köpa en inre+yttre kostar 1400 SEK på den affären medans att bara köpa den yttre kostade 497 SEK. Skitbilligt för alternativ två! Det var också vad jag behövde. Verkar dock vara lite pill för att byta ut den, man ska sätta mobilen i ugnen på typ 60 grader för att limm och skit ska lossna men det kan andra så kan jag. Problemet är bara att sätta ihop allt igen som det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar