lördag 27 augusti 2011

Säkert hemma

Trött. Storan var lite fetare än vad jag trodde dock. Faktiskt rätt coolt med den stora läktaren bakom vilket gav lite phantom of the opera-känsla över det hela. Dock var jag alldeles för ur fas för att dansa och hålla på och när jag kände att jag var på gång så var det stängt. Och sen när det stängde vid 3 så visste vi inte vad vi skulle dra. Det är så jävla piss med att betala typ 150 kr inträde för att komma in till nåt ställe 03:30 eller whatever.

Hursomhelst så dog det ut typ då. Dock verkar det vara mer party på gång imorgon. Jag är glad, blir ju perfekt innan en grym vecka i stockholm. Fan va glad jag är nuförtiden. Det är helt sjukt hur en förväntan om något kan göra en så glad för något man inte ens har hunnit uppleva. Så är det dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar