lördag 13 augusti 2011

Tzzzzuuum!

Hej människor! Brukar bli typ semibitter när jag har gått ut, druckit lite och sen bestämmer mig för att skriva ett blogginlägg. Inte idag dock! Gick in och kollade lite bilder på facebook, jag är så fruktansvärt ego, jag ville kolla mina gamla bilde roch se hur de förändrats. Vad jag tänkte på var att jag var så genuint glad på massa bilder. Jag känner mig faktiskt ovanligt glad just nu och framförallt i sommar men finns lite bilder på mig i total eufori. De är dock alla daterade 2-3 år sen eller mer.

Jag tänker på när jag pratade med mamma för några månader och sa att allt började bli så mycket tråkigare och mindre spännande hela tiden. Det är inte lika kul att gå ut, det är inte lika kul att göra x och y. Hon sa att inget blir spännande efter ett tag. Jag funderar på om det är ett bevis på att man har gjort saker och har mognat eller om det bara handlar om att man inte förnyar sig själv. Hursomhelst tycker jag det är tråkigt. Men samtidigt kanske det är värt att försöka omfamna tristessen och finna sig i saker men normalt sett inte njuter av. Eller om man ska gå vidare och göra nya saker.


T ex flytta till Madrid. Det sker ju dock i början av oktober :)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar