måndag 22 augusti 2011

Skickat från min iphone

Fick ett mail häromdagen där det avslutades med "Skickat från min iphone". Det förvånade mig lite. Apple har ju ofta försökt ha ett classy märke och lyckas ju rätt väl tycker jag. Och att år 2011 ha lagt in programfunktionen att använda iphone som har sålts i typ 30 miljoner exemplar och som alla har som en statussymbol är rätt tacky. Det är ungefär som att skriva ett CV och skriva in typ "gulliga_johanna_b@hotmail.com" som sin email.

Det påminner mig! Jag borde dubbelkolla att min email med @goranheintz.se funkar. Fast iofs, det är fortfarande inget man lägger i ett CV med tanke på denna bloggen. Händer ju att man kollar upp domänerna när man ser att folk heter typ blomkvist.se eller whatnot. gheintz.se kanske. Hmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar